redan!?

det känns som en söndag idag, lite halv seg och vill typ inte göra någonting bara slappa och kolla film! bara jag som känner så? Har iallafall fått tränat idag det känns jävligt gött, slipper jag tänka på det imorgon då det är söndag på riktigt och så ska det väl bli finare väder imorgon mycket skönare att ta en promenad runt slättardam då :)

Åhh, kan inte fatta att det redan e lördag :( alltså bara 2 dagar kvar på påsklovet, usch fy fan bläää! Positivt är iallafall att vi går bara i skolan vecka 15,16 och 17 sedan vecka 18-21 har vi praktik! Ska vara med pappsen, haha ;) vill inte stå i nån jävla butik å packa upp varor i 4veckor, skönare att vara med pappa där det händer lite mer :)

måste påpeka att jag hade en väldigt mysig kväll i Gunillse igår hos william med en poker kväll, och ni kan ju gissa vem som kom 2:a ;) Men var tvungen att gå så att vi inte missade bussen hem så jag och william fick dela på potten man tackar ju inte nej till 45:- precis ;) Bilder på det kommer upp senare!

Nu ska ja kolla om pappa behöver någon hjälp med maten, grillat blir det idag ! mums


PUUUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0