shopping&hårinpackning!

tjaaa!

sovit hos min kära patrik inatt kollade på andra avenyn avsnitt som jag redan hade sett fan va sur jag va! haha :D när vi vaknade upp vid 11 tiden låg vi och dega i sängen sedan blev det av till stan vid 2 tiden och käka lite god frukost på paprika och även lite shopping för min del, hihi! fick köpt mig ett par nya leggings, en vit tunika från H&M och en vit/beigh t-shirt från gina och ett par coola vita solbrillos på cubus ! efter det åkte jag hem och hann knappt sätta mig ner innan beps ringer och vill att ja ska med henne å köpa någon persisk mat här vid wiesel så det va bara till att gå å möta henne! Vi drog även till Willys å köpte hårfärg till mig som ja ska ha efter jag klipper mig när som helst och lite olivolja. sen drog vi till mig och käkade den goooda näs maten, gött som fan :D

efter det gjorde vi en hemmagjord hårinpackning som funkade mycket bra det som behövdes var ändast:

2 msk olivolja
2 ägg gulor
(några droppar citron om man har ljust hår)

Sedan skulle man blanda det i en skål i ca 2 minuter och ha det i topparna i ungefär 30 minuter.

Och min hår känns redan lite bättre, kanske inte behöver klippa mig ;) nä, nu ska jag facebooka lite, blev ett väldigt långt inlägg, haha! Bilder från dagen kommer senare!

PUUUSS:*

Kommentarer
Postat av: http://beps.blogg.se

Ja du, det funkade faktiskt väldigt bra på mitt hår med. Ska börja köra med den varje gång innan jag hoppar in i duschen. Fast ska ha i den längre, det lär ge bättr effekt;).

2010-04-05 @ 22:26:35
URL: http://beps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0