tjaaaaaa

nu funkar internet igen! Äntligen fan!

Mitt lov har vart fint, slappat som fan och vart med putte dem första dagarna sen lite fika och lite mys i lindome och även lite jobb! Första skoldagen idag då efter lovet, lite segt faktiskt men det funkar..

Har beställt lite kläder från ellos katalogen idag med! Blev en sommarklänning och en långskjorta sen beställde mamma lite grejer som jag kommer sno med, hihi! Hon beställde även ett jättefint påslakansätt till mig, haha :D måste inskaffa nya nu eftersom jag kommer gå från en 140 säng till 120 och vill ha nya påslakan ;D

Jag vill ha beröm med! Idag är det ....


ANDRA DAGEN SOM JAG ÄR RÖKFRI! fyfan va stolt jag är över mig själv! Tror detta verkligen kommer funka, tack vare att jag läst en bok "Äntligen Icke-rökare" så den borde ni verkligen läsa om ni vill sluta vill jag säga.

nej, nu måste jag nog krypa ner i sängen, lååång dag framför mig imrogon med matte B första lektionen :(








hitta tyvärr ingen bild på mitt fina påslakan :(

pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0