hatar rubriker.

hallå hallå!

känns som det var ett tag sen det kom upp ett nytt inlägg här! Så nu kände jag att det var dags.
har precis kollat Håkans Bar haha för jävla roligt asså! annars har jag bara pluggat för fullt idag, har ett stort prov imorgon :(

I fredags hade vi en liten överraskningsfest för Eve hos mig, mycket mycket mysigt! och sen en mycket rolig kväll, haha! på lördan mådde jag helt förjävligt så bara skappade hela långa dagen! Och igår fyllde min kära bror 16 år, stor pöjk nu! Så då blev det tårta och tacos, muuuums! efter det blev det som vanligt trääääning! härligt å träna ur sin sista sista lilla energi från veckan på söndagskvällen!

och nu hade jag tänkt zappa lite framför tv:n och sedan pluuugga!

PUUUSS:*

,

GRATTIS FÖRFAN!!!!


Kommentarer
Postat av: http://beps.blogg.se

NÄSA FÖR FAAAAAAAAN! HAHAHAHAHHA

2010-04-06 @ 01:28:20
URL: http://beps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0