This is my life!

hej! kollade nyss på melodifestivalen med min mormor och båda var jätte spända och ville att "manboy" och "this is my life" skulle vinna! Vilket lilla anna gjorde, mycket värdig vinnare tycker jag som såg det första gången för iår idag, haha!

Jo det e ju så att jag har flyttat till våran nya lägenhet redan! Och det e ju mormors lägenhet vi ska ta och hon bor ju kvar här tills den 1 april då hon ska flytta till dörren mitt emot oss och mammsen, pappsen och andré kommer till denna lägenheten! Så fram tills den 1 april bor jag med mormor i våran nya lägenhet :) Är verkligen jätte nöjd med mitt rum, trodde aldrig det skulle bli såhär fint, verkligen jättemysigt! Får väl ta och lägga upp lite bilder när min kamera kommer tillbaka från reperationen för er som är nyfikna! :)

Nu ska jag fortsätta mysa med min goa filt runt om mig och känna doften av ett chokladljus som är framför mig och kolla på någon bra film!


(Såhär söt är jag nu! hihi
)






PUUUUUUUUUUUUUUUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0